donderdag 22 december 2011

Ook nog haken

Twijfel, ik vind al zoveel leuk om te doen, er liggen stapels stofjes waar ik nog wat mee wil, boeken die ik nog moet lezen, tekenspullen die ik te weinig gebruik, plakboeken... en toch... weer een hobby erbij, haken!
Eind september heb ik het mezelf geleerd, lang leve youtube! Eerst een proeflapje, ik begon met tien steken, en eindigde met acht, maar ik kreeg de slag te pakken. Dus op zoek naar een grannysquare instructie...

Zie hier mijn eerst granny (met wol), gevolgd door nog meer... (verslavend). Daarna zijn ze in een hoekje beland omdat ik niet wist wat ik er mee moest doen én omdat ik overgegaan ben op haken met katoen. Vandaag heb ik ze toch maar aan elkaar gehaakt (en kwam ik erachter dat er wat foutjes zaten in sommige). Ik wil ze uiteindelijk gebruiken on er een tas van te naaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten